Segmentació i prospecció de nous mercats
La segmentació de mercats és un element clau per poder oferir als nostres clients potencials un servei o producte personalitzat, o al menys que s’apropi molt al que realment necessiten. Tenir la capacitat de llençar un missatge on els nostres …
Que apendrem?
La segmentació de mercats és un element clau per poder oferir als nostres clients potencials un servei o producte personalitzat, o al menys que s’apropi molt al que realment necessiten. Tenir la capacitat de llençar un missatge on els nostres clients es puguin veure representats o interpel·lats només és possible si coneixem les diferents característiques dels nostres clients i els agrupem segons variables concretes (edat, sexe, lloc de residència, nivell socioeconòmic, valors, aficions…).
Ser capaços de definir, estructurar i adequar el contingut del nostre missatge amb precisió per aconseguir que arribi de forma efectiva al client només és possible si som capaços d’entendre a qui ens estem dirigint i quins són els missatges que activen la seva atenció i el seu punt de dolor (entés com l’aspecte concret que el fa reaccionar i prendre una decisió).
A més de segmentar el mercat en petits nínxols de clients segons agrupacions de variables, també aprendrem a com prospectar un mercat, és a dir, com aconseguir conèixer al detall totes les característiques dels actors que intervenen en aquest mercat, tant clients com competència, proveïdors, regulacions comercials, cultura de país, etc….
DURADA DEL CURS: 15 hores
En el marc del “Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència-finançat per la Unió Europea-Next Generation EU