Estratègies per optimitzar el canal de distribució
En aquesta formació entendrem quin és el procés i les seves diferents fases així com els actors que intervenen que fan possible que un producte que ha estat fabricat en un punt concret pugui arribar fins a casa nostra per …
Que apendrem?
En aquesta formació entendrem quin és el procés i les seves diferents fases així com els actors que intervenen que fan possible que un producte que ha estat fabricat en un punt concret pugui arribar fins a casa nostra per ser consumit.
La logística és l’activitat que planifica, gestiona, controla l’emmagatzematge i l’enviament de productes dins d’una cadena de subministrament d’una forma àgil i eficient, optimitzant terminis d’entrega i processos de transport.
Des del punt de vista del consumidor, l’objectiu és rebre les mercaderies o compres en el menor temps possible, en les millors condicions possibles i en el punt d’entrega el més a prop de casa seva possible.
Des del punt de vista de l’empresa, l’objectiu és aconseguir fer arribar les mercaderies o compres als consumidors amb el menor cost possible, amb la major eficiència i optimització de rutes i càrregues i amb el millor servei de qualitat, per garantir la satisfacció del client i que torni a comprar.
DURADA DEL CURS: 15 hores
Curriculum
Curriculum
- 6 Sections
- 5 Lessons
- Sense caducitat
- Logística i distribució2
- Com triar el canal de distribució adequat?2
- Accions per optimitzar el canal majorista o gran distribució2
- Accions per optimitzarel canal minorista o propi2
- Com triar un canal de distribució online2
- QÜESTIONARI FINAL1